Seç Birini - Canın Sıkılıyorsa Tam Yerine Geldin

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style5

nokia one xperia zBlacBerry z10,Sony Xperia Z,Samsung s4,Htc One Hangisini Almalıyım...Öncellikle telefondan ne beklediğiniz önemli.Eğer fotoğrafçılıktan hoşlanıyorum...







İlk başta telefondan ne beklediğiniz önemli.Eğer fotoğrafçılıktan hoşlanıyorum ve yanımda kullanımı kolay ergenomik olsun diyorsanız, müzik benim vazgeçilmezim o olmadan olmaz diyorsanız, tasarım benim için performanstan önemli diyorsanız, ben oyun oynarım onun için performans şart diyorsanız vs. böyle uzar gider bunlardan birinini öncelikle seçmelisiniz sonrasında vereceğiniz ücrette önemlidir şuan üst seviye akıllı telefonlar 1300tlden başlıyor en son modelleri ise 1800tl civarındadır.
O zaman başlayalım...

z10


BLACKBERRY Z10: BB 10 işletim sistemi süper pratik kullanım vaat ediyor. BB 10 işletim sistemi, video izlerken diğer uygulamaları da kullana bilmenize imkan veriyor. Aynı anda birden fazla uygulama indirilebiliyor ve çalıştırılabiliyor. Q10 modeli ise eski BB modellerinde olduğu gibi tuşlu klavyeye sahip. Q10, 3.1 inç (7.8 cm) ekran genişliğine ve 720x720 ekran çözünürlüğünde.

xperia z

SONY XPERİA Z: Mobile BRAVIA® Engine 2'ye sahip 5" 1080 x 1920p Full HD Reality Display ekran. En net fotoğraf ve videoları zorlanmadan bütün şartlarda yakalayabilen Exmor RS, HDR video, Superior Auto ve Noise Reduction'a sahip 13MP hızlı çekim özellikli kamera.Dayanıklı cam ekran; toz tutmaz ve su geçirmez (IP55 & IP57). 2GB RAM'a sahip 1.5 GHz asenkron dört-çekirdekli Snapdragon S4 işlemci . Pilin STAMINA modu ile 4 kat arttırılmış bekleme süresi özellikleriyle ön plana çıkıyor.


galaxy s4

SAMSUNG GALAXY S4: Öncelikle cihazın fiziksel özelliklerinden bahsedelim. 136.6 x 69.8 x 7.9 milimetrelik boyutlara sahip cihaz 7.9 milimetrelik inceliği ile oldukça iddialı. Zira S3’e göre neredeyse 1 milimetrelik fark bulunuyor. Diğer yandan Galaxy S4 sadece 130 gram ağırlığında. 4.99 inçlik ya da 5 inçlik de diyebileceğimiz Super AMOLED ekran teknolojisinin yer aldığı telefonda 1080p tam HD ekran çözünürlüğü bulunuyor. Üründe inç başına düşen piksel sayısıysa 441. Telefonda karşılaştığımız en güzel yeniliklerden bir diğeriyse cihazın ekranının Corning Gorilla Glass 3 tarafından korunacak olması. Android 4.2.2 Jelly Bean işletim sistemiyle kullanıcılara merhaba diyecek ve bu işletim sistemi Samsung’un diğer Galaxy serisi akıllı telefonlarında olduğu gibi TouchWiz arayüzüyle sunulacak. Galaxy S4’ün kullanacağı yonga seti ve işlemci modeli en çok merak edilen konulardan biriydi. Üründe Exynos 5 yonga seti yer alacak ve yonga setinin tam model numarası da 5410. Bu yonga setinde 8 çekirdekli bir işlemci yer alıyor. ARM mimarisini kullanan bu işlemcide 4’ü 1.6 GHz frekansında çalışan Cortex A-15, diğer 4’ü de 1.2 GHz frekansında çalışan Cortex-A7 model çekirdek bulunuyor.Bu sayede telefondaki yükün boyutuna göre iş gücü dağıtımı gerçekleşiyor. Hem bu sayede pil tüketiminde de tasarruf sağlanabiliyor. Ancak hemen şu belirtelim bu yonga setinin kullanılacağı model belli pazarlarda satışa çıkacak. Cihazın diğer modelinde de 1.9 GHz frekansında çalışan dört çekirdekli bir işlemci kullanılacak.

galaxy s4, z10, one
Son olarak bana sorarsanız tasarım ve müzik benim için vazgeçilmez derseniz Htc One derim.Performans derseniz Galaxy s4 derim.Tabi bu benim fikrim ama gidip magazada inceleyip hangisi size daha yakın geliyorsa onu almanızda fayda var...

jhgj Hakkında

23 yaşındayım.Aksaray Üniversitesinde İnşaat mühendisliğini okudum.İş ararken sırf sıkıntıdan bir blog olusturdum aslında yazmayla alakam yoktur bi ihtimal bi kac kişi girer yazılarımı okur diye actım. Kısaca kendimi anlatmak istersem yüzmeye aşık, evden pek çıkmayan ilerde kendi işini kurmak isteyen sıradan sizin gibi biriyim...
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Top