Seç Birini - Canın Sıkılıyorsa Tam Yerine Geldin

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style5

kişisel gelişim
Dünya'nın en güçlü adamlarından biri olan Rockefeller'a bir dostu bir gün telefon açar, David bizim çocuk okuldan mezun oldu, ona iş ve kariyer konusunda destek olmanı bekliyorum der..






Rockefeller " programım oldukça yoğun ama şu gün şu saatte gelsin büroma der " çocuk belirlenen gün ve zamanda söz konusu görüşmenin yapılacağı ofise gider, ofisin önünde uzun süre bekletilir, yanında birisi daha beklemektedir. iki kişi yaklaşık 20 dakika bekletildikten sonra, diğer adam içeri davet edilir, 10 dakika sonra çıkar, 
bu kez genç içeri davet edilir ve Rockefeller " zamanım çok kısıtlı gel bir yemek yiyelim orada konuşuruz der "

Meşhur wall street de kol kola yürüyerek yemek yenilecek mekana giderler,

Rockefeller masadayken bir çok kişi gelir ve selam verir ayak üstü konuşma yaparlar.

Yemek bittiğinde çocuğa teşekkür ederek gönderir.

Aradan zaman geçer ve dostu Rockefeller 'i arar " sen ne biçim adamsın 40 yılda bir bir şey istedim hiç yardımcı olmadın "

Rockefeller " daha ne yapayım, senin çocuk geldiği için atlanta dan coca-cola'nın en üst düzey yetkilisini çağırdım ve bekleme salonunda 20 dakika beklediler yan yana oturdular, wall stret de kol kola yürüdük, yemek yemeye gitiğimiz yerde GM'in CEO'su masamıza kadar geldi ve oğlunla tanıştı "

Daha ne yapmamı bekliyorsun ?

Birisine gerçekten yardım edebilir miyiz, yapılan yardımı insanlar gerçekten anlar mı ? bununla ilgili hoşuma giden bir hikaye...

jhgj Hakkında

23 yaşındayım.Aksaray Üniversitesinde İnşaat mühendisliğini okudum.İş ararken sırf sıkıntıdan bir blog olusturdum aslında yazmayla alakam yoktur bi ihtimal bi kac kişi girer yazılarımı okur diye actım. Kısaca kendimi anlatmak istersem yüzmeye aşık, evden pek çıkmayan ilerde kendi işini kurmak isteyen sıradan sizin gibi biriyim...
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Top