Seç Birini - Canın Sıkılıyorsa Tam Yerine Geldin

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style5

olaylar ve hikayelerOlaylar olur anlarda olur, geçmişin bir anını bu ana ve geleceğe taşımak büyük bir yüktür. Benimde en büyük kusurlarımda bi tanesi olayları taşımak belkide sonsuza kadar...Güzel bi zen hikayesi...







Bir gün bir Budist ve bir Zen keşişi bir yere gidiyorlarmış hava da yağmurluymuş. Daha sonra kimonolu güzel bir kadının bir yerde mahsur kaldığını görmüşler, kadın çamurdan geçemiyormuş. Budist o yöne hiç bakmadan yürüyecekmiş çünkü bir kadına yaklaşmak yasak ve kurallara aykırı imiş. 

Derken Zen keşişi, "gel kız!" deyip kadını kucağına alarak karşıya geçirmiş. Sonra ikisi de yola devam etmişler. 

Ama olay budist rahip'e dert olmuş yol boyunca bunu nasıl yapar, nasıl yasalara karşı gelir diye düşünmüş durmuş. Bir müddet sonra dayanamamış sormuş:

"Bize yasak olduğu halde nasıl bir kadına dokundun ve onu taşıdın?"

Zen keşişi demiş ki..

" Hangi kadın Ben onu orda bırakmıştım, sen hala taşıyormusun!"
 

jhgj Hakkında

23 yaşındayım.Aksaray Üniversitesinde İnşaat mühendisliğini okudum.İş ararken sırf sıkıntıdan bir blog olusturdum aslında yazmayla alakam yoktur bi ihtimal bi kac kişi girer yazılarımı okur diye actım. Kısaca kendimi anlatmak istersem yüzmeye aşık, evden pek çıkmayan ilerde kendi işini kurmak isteyen sıradan sizin gibi biriyim...
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Top