Seç Birini - Canın Sıkılıyorsa Tam Yerine Geldin

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style5

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden bloğumda yazılar yazmaya karar verdim umarım bu kararım kalıcı olur. Bir sene önce iş ararken can sıkıntısından açtığım bloğumu sonrasında ani bir kararla bırakmıştım.O dönemde farklı bir çok şirkette çalıştıktan sonra (Bazıları belli bir deneyimden sonra Türkiye deki nadide mühendisler arasında olama mı bile sağlayabilirdi) özel sektörde çalışamayacağımı anladım.

Sonrasında Kpss'ye çalışamaya karar verdim aklımda ya kpss olmazsa düşüncesi vardı ki üniversitede hocamın dediğini hiçbir zaman unutmadım her zaman a-b-c planların olsun derdi. Alternatif aramaya başladım sonunda çeşitli burslara bakarken YLSY uzmanı diye bir blog buldum(şuan yok arkadaş sildi) bizden önce gitmiş bir arkadaş yazmıştı. YLSY bursu gidip yurt dışında master yaptıktan sonra gelip zorunlu hizmet görevini Meb'de tamamlamış farklı bir kuruma geçmişti. Çok zorluklar yaşamış o da sonraki arkadaşlara yardımcı olmak için böyle bir blog açmış...

Seç Birini

Bu burs aklıma yatmıştı çok zor şartları yoktu sadece alesten yüksek puan alma şartı vardı en önemlisi de dil şartı yoktu(ne yazık ki çoğu burs dil şartı arıyor). İlk olarak alese girmem lazımdı tabi kasımda olması ayrı bir problemdi ve eylül ayı gibi ylsy alımları olacağı söyleniyordu. Olmadı puanı mı alır bir sene sonrası için yani kpss ile birlikte tercih yapabileceğimi düşündüm. Ha bugün ha yarın derken tercihler ales sonrasına kaldı şans....

Ales çalışmalarım sonrasında yeterli bir puan aldım(son kılavuza göre min 70 puan şartı var) ancak kılavuz açıklandığında gördüğüm mülakat olayı(2013 kılavuzu ile birlikte gelmiştir) bir nebze moralimi bozmuştu. Açık söyleyeyim tercihleri yaparken hiç kazanacağım aklımda yoktu ama olacağı varmış ya... Sonrasında ikinci evrak işlemleri ve yılbaşı günü Meb bize verdiği hediye ve o ekrandaki resmi burslu olmaya hak kazandınız yazısını gördüğümde yaşadığım mutluluk tarif edilemez.

Çok uzatmak istemiyorum kısaca bu yeni dönemde yine aynı konulardan yazılarım olacak ayrıca YLSY hakkında bilgilere ağırlık vereceğim ve gideceğim ülkelerin(yoğunluktan vaktim olur inş ) resimleri ve buraların hakkında bilgiler vermeye çalışacağım...

jhgj Hakkında

23 yaşındayım.Aksaray Üniversitesinde İnşaat mühendisliğini okudum.İş ararken sırf sıkıntıdan bir blog olusturdum aslında yazmayla alakam yoktur bi ihtimal bi kac kişi girer yazılarımı okur diye actım. Kısaca kendimi anlatmak istersem yüzmeye aşık, evden pek çıkmayan ilerde kendi işini kurmak isteyen sıradan sizin gibi biriyim...
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Top